Gå til hovedinnhold

Dette er meg!

Eg er ein anonym gut frå Polen som bur ein plass i Møre og Romsdal. Viss du vil vita litt meir om meg kan du lesa denne artikkelen.


Hei, såg du eigenleg trykt på innlegget, yay for statistikkane mine. Men du eigenleg bryr deg ikkje om statistikkane mine så det er berre å les...


Nokre typiske faktum om meg. 


Znalezione obrazy dla zapytania faktaEg vart fødd 26 . Mai 2003 og det er morsdagen i Polen, eg var sikkert ei fin gåve.

Eg har kort brunt hår, brune øyar og lys hud farge.

Eg er ca. 170 cm (2017) høy, gidda ikkje å sjekka det kvar dag…

Mine uinteressante interesser.


Znalezione obrazy dla zapytania controller drawingEg elskar gaming… Det er beste eg veit for no.

Eg likar å sova og sjå på youtube, medan eg ligg i senga. Eg er veldig lat…

Eg likar musikk. Eg elskar når vi spillar trommar på  skolen….

Litt om draumane mine.


Znalezione obrazy dla zapytania dreamEg har lyst til å vera ein programmerer, ein pro-gamer eller ein youtuber. Men eg trur eg får ikkje til dei to siste.

Skal gå på vidaregåande skule men eg veit ikkje kva for ein veg skal eg velja…




Eg trur ikkje at folk gidda å lesa så mye om meg, så difor eg skal slutta her. Du kan skriva noko under viss du gidda. Hugs å

Kommentarer